Gratis Ürünleri = BENRİ

Merhabalar, sizlere Gratis'in bir kaç ürününden bahsetmek istiyorum.

Benri Gratis'e ait bir marka ve bu yüzden sadece Gratislerde bulunuyor, fiyatları gayet uygun.




 
*Kağıt şeklindeki sabunlar en sevdiğim oldu, elinize koyup suyu açıyorsunuz ve çok rahat eller tertemiz!  Direk çantaya at çık, dışardayken en büyük kurtarıcınız, sevdim.



*Hindistan cevizli kremi bloglar arasında gayet ünlü zaten biliyorsunuzdur, ben hindistan cevizi kokusunu çokta sevmediğim için banyo sonrası bacaklarıma kullanıyorum, sanırım fiyatı 2 lira, 2 lira için nemlendirmesi hoş, ekstrem bir ürün değil benim için, içeriği için fotoğrafa bakabilirsiniz.




*Benri asetonların methini bilmeyen yoktur sanırım benim içinse ortalama yeteneğe sahipler yani mutlaka alın şahaneler diyemeyeceğim lakin asetonda abartı özellik arayan bir insan olmadığım için benim için gayet yeterli en sevdiğim yanı ise mis gibi çilek kokması, içeriği aşağıdaki fotoğrafra.


Gratis'e bizi şımarttığı için teşekkür eder, sevgilerimi yollarım:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.