MAC Style Allık



Merhabalar.

Mac'in Style allığını elime geçtiği günden beri severek kullanıyorum.


Renk tanımlamada çok başarılı olduğumu düşünmesem de ben bu rengi, altın ışıtlılar içeren mercan şeftali karışımı derdim.

Her cilt rengine yakışacağını düşündüğüm joker renklerden biri bu allık, frost yapıda ve kalıcılığı muazzam.




Mac allıklarını ilk deneyişimdi baya sevdim, istek listeme yenilerini ekledim.


Deneme şansınız varsa tavsiye ederim.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.