NE SÜRDÜM NE TAKTIM ? # 1

Merhabalar.Bu yazımla birlikte ''Ne sürdüm ne taktım?'' yazıları hazırlamayı planlıyorum.Çok çeşitli takım yok belki ama olanları giysilerimle kullandığım kozmetiklerle kombinlemeyi seviyorum.Yaptığım seçimleri umarım sizde beğenirsiniz.





Rımmel Apocalips ruj ; En sevdiğim rengi olan Celestial.Bu ruju aldıktan bir süre sonra kaybettim.Yaklaşık bir ay sonra kızımı görmeye gittiğimde orada unuttuğumu öğrendim.Yani benim için yeni gibi kendisi :)Yazısı için buradan.
The Body Shop Japanese Cherry Blossom EDT :Son günlerde hafif kokusuyla favorim.Yazısı burada.
Takılar : Bileklik Tresera ,küpeler Takı Market



Pastel oje ;  Geçen yıl defalarca kullandığım,sanıyorum kullanmaktan hiç bıkmayacağım Pastel 116

Tabi ki bunlarla birlikte kullanılan pek çok malzeme vardı.Ama benim için başrol bu ürünlerindi.

     ♥   Sevgilerimle ♥ 

Paylaş
, , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.