Nivea Stres Karşıtı Seri

Merhabalar!

Bazı bloggerlar olarak geçtiğimiz haftalarda çok güzel bir paket aldık, içerisindense stres karşıtı stick tarzı deodorant ve parfüm tarzında deodorant bulunmaktaydı.


Kendimi bildim bileli Nivea ürünlerini severek kullanmışımdır, hatta bu ürünler gelmeden önceki haftalarda da iz bırakmayan deodarantını almıştım, bunlar gelince de set tamamlandı:)

Neden stres karşıtı? biliyorsunuz biz insanlar stres altındayken adrenalinimiz yükselir, sıcak basar ve terleriz, Nivea bunu önleyeceğini iddaa ediyor bu ürünlerle.

En başta pudralı oldukları için korkmuştum çünkü benim de inanışım bir çok insan gibi iz bırakırlar korkusuydu lakin öyle bir şey olmadı.

Gelelim şimdi özelliklerine;

*Kokuları muhteşem, klasik Nivea kokusu sanırım bu kokuyu sevmeyen yoktur.

*Kalıcılığı bana yetti ben banyodan sonra bir kez sürüyorum gün içerisinde bana yetiyor.

*Adrenalimi yükseltecek bir olay yaşamadım ama stres altında olduğum kesin, sanırım bu özelliğini de yerine getiriyor.

*Pudralı olmasına rağmen giysimde bir iz bırakmadı.

Nivea fiyatlarının uygunluğu ve kalitesiyle alınmayı hakeden ürünler yapmış yeniden, yaza girdiğimiz şu günlerde herkesin sahip olması gereken bir set olmuş.

Nivea beni de unutmadıkları için teşekkür ediyor, mutlu günler diliyorum.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.