Pastel Bahar Ojeleri

Herkese merhabalar!

Geçenlerde Mor Menekşe'nin yaptığı Pastel oje çekilişini kazandım:) O da bana hemen bahar için çıkan Pastel ojelerini yolladı, tekrardan çok teşekkür ediyorum:)



Bahar serisi için çıkan seride Pastel markasının adına yakışır bir şekilde hep pastel renkler kullanılmış, seride 6 renk bulunmakta ve hepsinin rengi birbirinden güzel.





Genelde tüm renkleri çok sevdiğimi söyleyebilirim, yalnız şunu belirtmem gerekir ki; ojelerin yapısı çok sıvı, rengi opak hale getirmek için 3 kat sürmeniz gerekiyor, eğer yüreğiniz yoksa yaklaşmayın, inanın normalde benim de yüreğim yok ama renkler o kadar güzel ki! cidden çaba harcayıp sürüyorum her rengini çünkü bayıldım:)

İlk olarak 142'yi denedim tırnaklarımda, leylağımsı bir renk ne mor ne mavi güzel bir ton, aşağıda fotoğrafını görebilirsiniz, buarada kültikiller için özür dilerim ama tekrar diyorum blogum bir oje blogu değil:)



Opaklığı yakalamak için ne kadar çaba harcamınız gerekse de kalıcılık bir o kadar şahane! 2 gün tırnaklarımda kaldı ne bozuldu, ne soyuldu.

Ayrıca Mor Menekşe benim gibi allık delisine bir de allık eklemiş pakete, nasıl mutlu oldum size anlatamam! paket elime geçtiğinden beri her gün bu allığı sürüyorum, o kadar sevdim yani, çok yakında yazacağım yazısını.



Pastel renkleri seviyorsanız, bakmanızı tavsiye ederim:)

Sevgiler!
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.