The Body Shop - Cranberry Joy



The Body Shop Cranberry joy boddy butter bana sevgili Pek Hanım Hanımcık'ımın hediyesiydi kendisi vişne/çilek ailesine aşık olduğum için beni düşünmüş bana bunu yollamış:)

Bulunduğum yerde The Body Shop olmadığı için ilk kez kullanıyorum ürünlerini.



Geldiği günden beri her gün düzenli olarak kullanıyorum, o kadar ki bir ay içinde bitme boyutuna geldi desem yeridir:)

Nemlendirmesi tek kelimeyle şahane, ben uyumadan önce uyguluyorum ve ertesi gün yumuşacık bir ciltle uyanıyorum.

Yapı olarak çok garip, yağlı gibi bir his asla değil ama nemlendirmesi o kadar iyi ki parıl parıl parlıyor cildiniz.


Beni benden alan diğer bir özelliği ise muhteşem kokusu, aman Allahım daha güzel olabilir miydi bilemiyorum ama bunun nedeni sanırım benim bu tarz kokulara aşık olmam.


Kesinlikle yenisini almayı düşünürüm özellikle bal, vanilya  içerikli olanları da ayrı merak ediyorum, bulunduğunuz şehirde varsa mutlaka deneyin:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.