The Library of Fragrance - BABY POWDER

Merhaba.

The Library of Fragrance ürünlerini çok denemek istiyordum, ne zaman hatırlamıyorum ama bir indirimde 12 liraya kaptım sanırım normal fiyatı 24tü.

Ben Baby Powder kokusunu seçtim çünkü oldum olası bebek pudrası kokusuna aşığımdır.

Gratislerde oldukça çeşitli seçenekleri var, dışarda kolaylıkla bulamayacağınız bir çok koku var hatta, bakmanızı tavsiye ederim.


Gelelim görüşlerime;

*Cidden şahane kokuyor, bebek pudrası kokusu yakalanmış.

*Ciltte ekşime yapmıyor.

*Kalıcılığı çok çok az o kadar ki yarım saat sonra püff yok oluyor:) belki bu sadece bu ürün için geçerlidir diğerlerini denemediğim için bilemeyeceğim ama bendeki asla kalıcı değil.

Bu kötü özelliğine rağmen kokuyu sevdiğim için kullanmaya devam ediyorum çünkü tam anlamıyla size ''temiz'' hissiyatını veriyor.



Çok kalıcı olmamasına rağmen siz de bebek pudrası kokusunu seviyorsanız tavsiye ederim.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.