Çekiliiiiş Var:) Kimler Christian Dior ruj ister?

Çekiliş kapanmıştır, kazanan firma tarafından belirlenecektir, ben de onlardan haber bekliyorum, belli olur olmaz kazananın hediyesini bizzat ben yollayacağım... yeni yazı girmediğim için yine bu yazıda açıklayacağım kazananı.


Merhabalar:) İşte büyük çekiliş geldi, sizi bilmem ama ben çok heyecanlıyım:)

Kupon sihirbazıyla birlikte sizler için şahane bir ruj seçtim, netteki araştırmalarım sonucunda içime sine sine Christian Dior'un 741 Allegro Pink adlı rujunun uygun olduğunu düşündüm, rengini o kadar beğendim kii pembe olmasına rağmen kendime de aldım siz düşünün ne kadar sevmişim:)

Aşağıdaki fotoğrafı netten aldım ama rujun rengi hafif kahvelik içeren pembe, ürünler 2 gün içinde elimde olacağı için o zaman fotoğraflarını çekip bu yayına da ekleyebilirim:)


Ve ürün geldiği için fotoğraflar;



Şimdi gelelim bu ruju kazanmak için ne yapmanız gerek? Blogumun izleyici olmalısınız ibaresini eklemiyorum bile çünkü o tüm bloglarda artık ortak bir kural nerdeyse, yani izlemelisiniz evet:)

Asıl önemli olanlar ise, aşağıdakiler;


Katılım şartlarımız:
1- BURADAN Kupon Sihirbazı'nın G+ hesabını takibe alın
2- Aşağıdaki linklere Google Plus'ta "+1 verip paylaşın" (Paylaşmayı sakın unutmayın, yoksa katılımınız sayılmaz!)
Çiçek Sepeti hediye çekleri
Anne Lütfen hediye çekleri
E-Tesettür hediye çekleri
DayBuyDay hediye çekleri
1V1Y hediye çekleri
Mizu hediye çekleri
3- Google Plus hesabınızın adresini buraya yorum bırakın.
Bu kampanyayı kendi çevrenizde duyurursanız kazanma şansınız katlanır! ;)


Çekiliş şuan anıyla başlar 4 Haziran'da biter, random org ile belirlenir kazanan!

Herkese şimdiden bol şans:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.