Çekiliş Çekildi.

Merhabalar.

Önceki yazımda çekilişe Pazartesi'ye katılabilirsiniz demiştim ama hiç bir platformda çekiliş yazısını paylaşmayacağım için katılım olacağını sanmıyorum..ki olmadı da, ee bende dayanamadım ve tüm linkleri kontrol ettim, baştan uyardığım gibi link bırakmayıp şu adla yaptım diyenleri çekilişe dahil etmedim, sadece adınızla koca Google plusta sizi bulmam imkansız çünkü...

Bazı katılanların ise paylaşımlarını istendiği üzere ya herkes açık olarak yapmadığını ya da zaten hiç paylaşım yapmadığını gördüm, görünüştü 78 katılım varmış gibi gözükse de tam şartları yapanlar 67 kişiydi..

Çekilişi random.org ile gerçekleştirdim ve videoya da aldım lakin video ters olmuş kusura bakmayanız, sonuç olarak kazanan oldukça belli oluyor zaten.



Videodan da anlayacağınız üzere kazanan Vanilya Yağmuru oldu, sana hemen mail atıyorum ve tebrik ediyorum:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.