Clinique Chubby Stick - Heftiest Hibiscus

Merhabalar.

Çok uzunca zaman Clinique'n Chubby Sticklerini denemek istiyordum lakin tam bir mat ruj delisi olduğum için nemli hissiyat veren rujlara hiç şans vermemiştim, nedense beğenemeyeceğimi düşünüyordum.

Deneme şansını ise doğum günüm için süpriz yapan canım Dilaratoşum sayesinde buldum, teşekkür ederim yeniden küçük kız kardeş:)

Bana küçük bir set halinde geldi Chubby'im, rengi ilk aklımda kalan Heftiest Hibiscus, bu çok garip bir renk net swatchlarına ve tanımlamalara bakınca coral alt tonlu diye geçiyor ve ben inanıyorum ki her dudakta farklı bir renk haline bürünüyor.Bazılarının dudaklarında kırmızı kimininkinde coral durmuş, bende ise çilek yemişsin etkisini yaratıyor ki en çok hoşuma bu gitti.


Nemli görüntü vermesine rağmen çok beğendim desem yeridir, dudakta birşey yokmuş hissi yaratıyor yapısı gayet hafif yani, sadece görüntüde nemli değil cidden dudağa da veriyor bu etkiyi.


Kalıcılık beklediğimden çok desem yeridir, genelde bu tarz rujlarda biliyorsunuz ki kalıcılık olmuyor, birşeyler içtikten sonra etkisi tabi ki azalıyor ama asla tamamı yok olmuyor.


Bu da dudaklarımdaki duruşu;


Benden 5 üstünden 5 aldı desem yeridir, tabi bu sizin bir üründen ne beklediğinize göre değişir lakin ben netten diğer renklere bakmaya da başladım şimdiden, ha buarada benimki yeni çıkan ''Intense'' serisinden bu serinin renk verme açısından ilk seriden daha başarılı olduğu söyleniyor ki öyle cidden tek katta renk veriyor.


Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.