Essence 3D Far.

Essence 3d farlar ilk çıktığında çok merak etmiştim, görüntü olarak MAC farlardan esinlenilmiş, renk olarak gayet canlı gözüküyorlardı.

İndirimde bir adet edindim ve allahtan bir adet almışım, neden mi? ;

-Toz toz oluyor uygulamaya kalkarken kesinlikle dökülme yapıyor, cilt makyajınızı göz makyajınızdan sonra yapmanızı tavsiye ederim.

-Benim aldığım yeşil rengi oldukça pigmentli lakin bu dökülme huyu yüzünden benim için pekte bir şeyi değiştirmiyor.

-İndirimsiz 10 liraya satılıyor ki bu Essence markası için gayet pahalı, peki 10 lirayı hakediyor mu? cık hiç te etmiyor.

-Koleksiyoncuysanız alınabilir ama ben şahsen başka rengini almayı daha düşünmüyorum.




Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.