ESSENCE FLORAL GRUNGE ALLIK

Essence Floral Grunge ojeleri aldıktan bir süre sonra başka bir Rossman'da tüm koleksiyonu görme şansım oldu.Daha önce koleksiyondan aldıklarımın yazısı için Tık Tık
Koleksiyonun allığını ve saç tebeşirini merak ediyordum.Saç tebeşirini hemen orada denedim.Sürüldüğü tutama çabucak rengini verdi ancak fazla uygulamadığım için bir süre sonra rengi kayboldu.


Tester allık olmadığından allığı denemeden aldım.Eve gelip denediğimde yapı olarak saç tebeşirine benzettim.Yüze sürüldüğünde kötü görünmesede biraz tebeşirimsi bir yapısı var.


Rengi çok güzel bir mercan tonu.Yaz-kış kullanılabilecek bir renk olduğunu düşünüyorum.


Allığın renk tonu ve ismi parlak etkili oje ile aynı.



Floral Grunge koleksiyonunun Gratislerdeki son durumu nedir bilmiyorum ama yakınlarında Rossmann olanlar koleksiyonu inceleyebilirler.Be Flowerfull adlı allığın fiyatı 9 TL.

Siz koleksiyonu gördünüz mü ,beğendiğiniz ürünler hangileri ?

Yazılarımı Bloglovinde Takip etmek için;       http://www.bloglovin.com/en/blog/4837157


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.