Golden Rose Glitter Eye Kalem

Uygun fiyatlı ürünlerden gitmeye devam ediyorum.


Sıradaki ürünümüz Golden Rose'n altın bakır tonlu göz kalemi.


Fiyatı hatırladığım kadarıyla 3 liradan fazla değildi, adından da anlaşılacağı üzere glitter yani simler barındırıyor.

Yapı olarak şahane, akma bulaşma yapmıyor önceden Flormar'ın altın renkli kalemini denemiştim ama o yapı olarak bundan çok çok zayıftı.


Tam altın rengi diyemem çünkü bakırlık var ama gözleri çok güzel patlatıyor.

Ben şahsen diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum çünkü oldukça başarılı.



Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Huzurlu günler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.