GÜNÜN SEÇİMLERİ # 2 #

Herkese merhabalar.Bugünün seçimleri Rımmel Kate ojeyi ve çantayı buluşturmam ile şekillendi.Günün temasını Pembe-Gül kurusu oluverdi ve seçimlerimi ona göre yaptım.


Bershka Çanta :  Rengini çok beğendiğim çantanın fiyatını görünce kaçırmak istemedim.20 TL
Rımmel Kate oje : Uzun zamandır bu renk bir oje istiyordum.Ojenin dokusunu da rengini de çok sevdim.Watsonslardan 4.50 TL'ye satın alabilirsiniz.
Avon Only Imagine EDP : Sensuelle'nin bitişiyle günlük olarak sıkça kullanmaya başladım.Dkny Be Delicious Yeşil elmanın kokusuna benzetiyorum.Kalıcılığı Avon parfümleri için iyi olmasına rağmen mutlaka çantaya atmak gerekiyor.
Flormar Wıld Koleksiyonu Ruj : Uzun aradan sonra aldığım ilk flormar ruj oldu.Yazısını ayrıca yazacağım.
Küpe : Takı Market (Kırıkkale)


Oje ve rujun birlikteliğini oldukça sevdim.
Sizin beğendiğiniz ya da sevmediğiniz ürünler hangileri oldu? 
Mutlu bir gün geçirmek dileğiyle,
Herkesin sevgisi bol olsun...
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.