İndirim Alışverişi.

Merhabalar, son zamanlarda baya ihtiyaçlar birikmişti, onları aradan çıkardım, üç farklı yerden yaptım alışverişi, Rossmann, Gratis ve Watsons tabi ki...


Rossmann'dan;
Neutraogena yüz temizleme jeli, sanırım makyajımı temizleyecek en iyi ürünü buldum, tek yıkamada şak diye çıkarıyor şahane, keşke iki tane alsaydım indirimde 10 liraydı.

Loreal Pure Zone tonik ikinci şişem zaten o da indirimde 10 liraydı.



Watsons'dan;
Nyc oje kurutucu ve tırnak güçlendirici... teki 4.5 lira sanırım 3 al 2 öde kampanyası var.


Gratis'ten; 

Bu maskeler anneme çok iyi geldi ona alındı, teki 2 lira, yüzde 40 indirim var tabi..
 

Vazgeçilmez Benri ürünleri, onlarda da yüzde 40 indirim devam.
 

Venus zor günlerimin kurtarıcısı 1 alana 2.si yüzde 50 indirimi var teki 25,75ti sanırım.

The Balm far bazı; o kadar övüldü ki almazsam ayıp olurdu indirimsiz fiyatı 27 yine The Balm ürünlerinde de indirim var.

Time Balm kapatıcı; kapatıcılığını çok sevdim Lighter than light rengini aldım umarım çok açık gelmez, indirimsiz hali 22 lira tarzı bir şeydi sanırım.


Buarada büyük aşk yaşadığım Balms Away aylardır gelmiyor buraya ve çoğu yerde öyleymiş ciddi derecede üzgünüm çünkü gözlerimi yakmadan, rahatsız etmeden kullandığım tek temizleyici oydu, duy sesimizi Gratis.

Benim aldıklarım/ihtiyaçlarım bunlardı.

Sevgiler.
Paylaş
, , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.