MAC - Entertain Me Lipliner / Dudak Kalemi

Merhabalar!

Sonunda Mac'in rujları dışında kalemlerini deneme şansı da buldum, mutluyum:)

Kalemimizin ismi Entertain me, bu sanırım yine bir koleksiyon ürünüydü, bulunduğum yerde Mac olmadığından açıkcası koleksiyonları da pek takip etmiyorum lakin nette swatchlarına baktığımda bu serinin diğer kalemlerinin de renklerinin şahane olduğunu anladım!



Entertain me yorumlaması çok zor bir kalem yani renk açısından şöyle diyeyim size bu bir turuncu lakin içinde coral alttonluluğu ve çok çok az kırmızılık var.

Ben turuncu rujumla kombinlemeyi seviyorum lakin tek başına da gayet kullanılabilir, tabi tek başına kullanılacaksa dudaklara peeling şart.

Kalıcılığı muazzam, yemek, sıvı tüketiminde bile gayet kalıcı olduğunu kolay kolay bulaşma yapmadığını söyleyebilirim.


Turuncu rujdan korkanlar için, kombinleyeceğiniz ruja eğer uygun bir tonsa bu denemenizi tavsiye ederim çünkü dediğim gibi ifade etmesi zor ama rengi şahane bir kalem bu.










Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.