Maybelline 57 Peach Allık.

Merhabalar:)

Ten rengi allık arayışındayken denediğim allıklardan birisi de Maybelline'e ait.





Arkasında ismi yazmadığı için ismini ben de bilemiyorum. /Yazıyı gelen edit; bazen kör oluyorum evet/

Gelelim görüşlerime;

-Pigment yoksunu maalesef, ciddi bir çaba harcamanız gerek almak için ürünü:(

-Rengini ciddi anlamda bilemiyorum çok açık ten rengi gibi gözükse de cilde turunculuk veriyor ya da benim tenimde öyle, bende çoğu pembe allıklar bile turuncu gözüktüğünden sizde muhtemelen daha değişik gözükecektir

-Kalıcılığı normal kötü diyemem.

-Maybelline ülkemizde çokta pahalı değil ama hemen hemen aynı fiyatlarda olan The Balm'dan allık almak çok daha mantıklı olur, onlarda pigmentasyon sorunu yok çünkü.

Çok uzun olmadı ama başka diyebileceğim birşey de yok gibi:)

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.