Nivea Good-bye Selülit Kremi

Merhabalar.

Nivea'nın jestlerinin harika olduğunu önceden söylemiştim, gelen en son pakette yaza uygun olarak selülit kremi oldu.

Selülitler genel olarak hepimizin baş belası, portakal kabuğu görüntüsü bacaklar korkulu rüyamız adeta, Nivea'da bu sefer konsepti buna dayanarak yapmış:)

Kutunun içerisinden portakal reçeli (yedim lezizdi) , portakal sabunu (süs) ve en kıymetlisi Şeker Portakalı kitabı çıktı bu kitabı severek okumuştum, okumayan bir arkadaşıma hediye etmeyi düşünüyorum ilerleyen günlerde:) ve son olarakta selülit kremi çıktı.


Maalesef krem hakkında düşüncelerimi hemen yazamayacağım çünkü iki haftalık kullanımla iyidir, kötüdür demek bence hiç objektif olmaz, bence böyle ürünler en az 3 ile 6 ay arasında etki gösterir ve ayrıca şunu da eklemek istiyorum ki spor yapmadan, dengesiz beslenerek bu kremi kullanmanın bir faydası olmayacaktır.

Önceden denediğim markalarda bu konu hakkında pek bir verim aldığımı söyleyemeyeceğim, bakalım Nivea işe yarayacak mı, şimdilik sadece nemlendirmesi güzel diyebilirim keza yapısıda.



Aşağıdaki talimatları görmeniz için;



Düzenli kullanım sonrası yorum yapmanın daha mantıklı olduğunu düşündüğüm için bir 6 ay sonra yazıyı güncellemem en doğrusu.

Nivea'ya teşekkür ediyorum, görüşlerim artısıyla etkisiyle objektiftir.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.