NYC - 652 West Side Wine / Allık

Herkese merhabalar.

Drugstore diye tabir edilen ve yabancı blog/vloglarda gördüğümüz bir sürü marka var, bu markalar yavaş yavaş ülkemize gelmeye başladıkça hem seviniyor hem de belirli ürünleri denemek istiyorum.

Bu markalardan birisi de NYC, önce bildiğiniz üzere ojeleri geldi şimdi de tüm standı geldi.Benim bulunduğum şehire bu hafta geldi, hiç bir ürünü deneyemedim çünkü tester yoktu, daha sonrasında gelecek mi açıkcası bilmiyorumda.

Kuşkusuz ilk baktığım şey allıklardı (ben allığın her markasına, her rengine varım!) allıklar arasından
652 West Side Wine adlı allığı aldım ve eve gelir gelmez denedim, Salı gününden bu yanada her gün bu allığı kullandım.







Gelelim görüşlerime;

* Renk gerçekten güzel, mor üzüm rengiyle çok az pembenin karışımı desem yeridir (isminden anlaşılacağı üzere ''wine'' ) , renk olarak cidden şahane olduğunu düşünüyorum, Nars- Doceur'u andıran her türlü allığı deniyorum, bu allıklara verdiğim paraları toplasam Nars'ı alırdım zaten, neyse konudan sapmayayım.

* Yapı olarak tebeşirimsi gözükse de iyice nemlendirilmiş ciltte öyle durmuyor. (iyi nemlendirme şart)

* Diğer bir artı yanı ise şüphesiz ki fiyatı 8 liraydı sanırım ama daha fazlası değildi.

* Kalıcılık orta diyebilirim 3-4 saat kalıyor rahat.

* Uygulama light hand şekilde (yani nazikçe narince) almayla olmuyor, böyle fırçanızı bandıra bandıra alacaksınız rengi (ona da heavy hand deniyor), yani pigmentasyon Allah Allah değil ama doğru fırçayla sorun yaratmaz.





* İçerik üstte göreceğiniz üzere Parabeninden Talcına, Talcından Mica ve Zincine kadar ''cilt için zararlı'' denilebilecek bir çok maddeyi içeriyor, ben şahsen takmıyorum, buna dikkat edenleri uyarmak amacıyla bu özelliğini yazıyorum.

* Tozutma sorunu ise muazzam, bir güzel tozutuyor vallahi.

* İçinden şöyle gayet işlevsiz bir fırça çıkıyor, boşu boşuna yer kaplamış bence.




* Kapağı bir garip, zorla kapanıyor tık ediyor, bu sadece bu allıkta mı bilemeyeceğim, belki de benim şansıma öyle çıkmıştır.



Sonuç olarak uygun fiyatlı markalar arasında kıyaslarsak Flormar allıkların (hoş artık çokta uygun fiyatlı değiller) çok daha pigmentli olduğunu söyleyebilirim.

Özet olarak; ülkemize yeni gelen bir markayı denediğim için mutluyum, rengi alışa gelmişin dışında olduğu için mutluyum, yapısı beni üzdüğü için kırgınım.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.