Pastel Yeşil Maskara

Merhabalar.

Ne zamandır renkli maskara istiyordum bu isteğimi Pastel'in yeşil maskarısıyla sonlandırdım.

-Olağanüstü kalıcılık desem yeridir, hani suyun altına girin o derece kalıyor gözünüzde, çoğu kişi gözlerinden çıkaramadığı için kullanmaktan vazgeçiyor ama ben çözümü The Balm'ın balms awayinde buldum şak diye çıkarıyor.

-Çok dikkatli kullanmak gerek çünkü kirpikleri yapıştırma olasılığı yüksek lakin maskara sürmede iyiyseniz haledeceksinizdir.

-Maalesef ne hacim ne dolgunluk ne de uzatma veriyor, Allahtan fiyatı oldukça uygun yoksa çokta matah bir ürün değil.

Fiyatı 14.500 üstte yazdığım özellikleri göze alıyorsanız alabilirsiniz:)







Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.