Prenses Organizasyon Ankara

selam naber millet;
İki üç gündür yine yogundum yaklaşık bi kaç aydır pek bilgisayara giremiyorum biliyorsunuz  girdigim vakitlerde de bana yazdıgınız  mesajlara cevap vermekle geçiriyorum..Size yeni yeni güzel şeylerle geldim...Bu seferde biraz reklam yapmalıyım değil mi :p  Olay şu ki teyzemin bir arkadaşı var çok tatlı bir bayan .Bir organizasyon  hizmeti verdigini  duydum.... Sonra siz aklıma geldiniz hemen hafiyelik  sorumlulugumu üstlendim ve sizler için araştırdım..Özellikle Ankara'da olanlar   şimdi   altta yazacagım yazıyı  dört gözle okuyun. :D 


Öncelikle sloganı çok hoşuma gitti sizle onu paylaşayım ...
Prens ve Prenseslerinin en özel ve en mutlu anlarını bir şölene çevirmek ve geleceğe güzel hatıralar bırakmak isteyen anne ve babalar için buradayız...

Çok şeker değil mi? :D Prens ve prenses  7 den 70 e herkesi prens ve prenses görebilen müşterisine deger veren bir hizmet sunduklarını farkettim. Sloganla birlikte aslında dikkatimi çeken ismi oldu..Bana yaratıcı geldi prenses olarak düz mantıgın içine prens gelmiş  ..Tek   ismiyle  ya da sloganıyla değil birazda ne yaptıklarına baktım ..Teyzemden ulaştıgım facebook grubundan  yola çıkarak  adresini buldum  tıktık


Hizmetlerimiz


BEBEKLER İÇİN ORGANİZASYONLARIMIZ
-Baby Shower Partileri
-Hastane Doğum Odası Süslemeleri
-Ev Bebek Odası Süslemeleri
-Mevlit Organizasyonları
-Diş Buğdayı Organizasyonları
-1 Yaş Partileri
ÇOCUKLAR İÇİN ORGANİZASYONLARIMIZ
-Doğumgünü Kutlama Organizasyonları
-Sünnet Organizasyonları
-Palyaço Hizmetleri
-Balon Süslemeleri
-Kız çocukları için Tütü kostümleri
-Özel gün magnetleri
DİĞER ORGANİZASYONLARIMIZ
-Açılış organizasyonları
-Toplantı organizasyonları
-Yemek-Davet organizasyonları
-Piknik organizasyonları
-Catering Hizmetleri


Hizmetlerini gördügümde daha da ilgimi çekti  sitesi ve derinlemesine  araştırmaya başladım ...(ay kendimi  CIA  ajanları gibi hissettim :D ) Her neyse yaptıkları işlere bakarken çok keyif aldım bi kaç fotograf atmışlar  sitelerine ve facebook adreslerine ..En önemlisi ögrendigime göre  tabi ki çaktırmadan teyzemden laf aldım biraz   bu hizmeti veren cici   ablamız   çok fazla emek veriyormuş hatta kendisi  yapıyormuş çogu  şeyini yani el emegi göz nuru emek  isteyen bir iş yapıyormuş..Eee içimden tabi bi helal olsunu çakmadım değil ...Hak ediyor  aferini bence alnının teriyle para kazanıyor emegini ortaya döküyor bu da güzel bir şey ...İşine önem veren özenle yapan ilk işiymiş gibi sahiplenen insan candır.Ha bu arada anlaşırsanız güzel fiyatlarda sunabiliyormuş ablamız yani kesenize  uygun fiyatlarda anlaşabilirsinizde ...
yaptıgı bir kaç işi atayım hatta size ...
İşte sayfasından çaldıgım resimler...
Bir kişinin bekarlıga veda partisi yapılmış  onun için  küçük küçük hediyelikler hazırlanmış..

Ve benim bayıldıgım bu oldu  bakın duvarda kırmızı bir pano var o çerçeve gibi  üstünde kişinin bekarlıga veda partisi hatırası olarak yapmışlar o şekilde espirisine fotograf çekilip  size güzel ve değişik bir anı bırakmanıza sebep oluyorlar  çok hoşuma gitti  bi digeride tabi ki vazgeçilmez maskeler   ve  sandalyelerde asılı olan gelin taçları   ..(ilerde evlenirsem kınama bende böyle birşeyler istiyorum özendim mi ne?)
Özellikle gelinin ki hoşuma gitti başta kurabiye  sandım :D ama gelin için özel hazırlanmış taç ve kuşak oldugunu farkettim (ilk gördügümde tam yemelik dedim  sonra bi baktım   kurabiye değil arkadaş  hayallerim suya indi :D)

birde bunları topluca gösterelim 


fazlası için tıktık

Dügün için  yaptıklarını attım birazda minikler için napıyor onları atayım bir kaç fotografla yaptıkları işlere bakalım..
Öncelikle buna bayıldım ögrendigime göre galiba ablamız kendisi yapmış   kız için olanını paylaşıyorum  çünkü çok tatlı...

ve hatıra çiçekleri (ayıcık=korean drama  bilirsiniz kore dizilerinin vazgeçilmezidir bu ayıcık aklıma direk kore geldi yine bak cümleyi nasılda koreye bagladım :D )

dogumdan sonra bazı  kişiler bir  dua okunsun hayırlı bebek olsun  evliligimize mutluluk katsın diye mevlid okuturlar bilirsiniz ya da   atıyorum bir sünnet  yaptırırsınız  sonra bir dua okutalım dersiniz bu organizasyon onuda düşünmüş arkadaş buzdolabı süsü bunlar  ama hatıra amaçlı yapılmış...Dügünlere yaparlar da  mevlide olmaz mı arkadaş?

 ve  partiler   en çokta dogum günü partileri   tek tek her gelenle ilgilenme sorunu yaşayabilirsiniz özellikle de bebek ve ya çocuk dogum günü yapıyorsunuz o curcunada unuttuklarınız olabilir  onun içinde  afiş düşünülmüş

ve son yılların vazgeçilmezi dogum odasını süsleme.Ne zaman  dogum yapmış birini ziyarete gitsem (hastane ,ev)hem süslemelerle karşılaşıyorum açıkcası çogununda begenmiyorumda işte begeniyormuşcasına aaayyyyy çok güzel olmuş demek düşüyor ama  bu  organizasyonunun bi kaç fotografına baktım  çok hoşuma gitti..
anne bilekligi ( kurabiye gibi :D )

Bebek çantası ...ee bebek  olunca 40 valizle gezer anneler  beziydi biboronuydu bir sürü eşyası olur bebegin rahatça sıgabilecek büyüklükte  çanta tasarımı 

taze annemiz için  lohusa tacı 

birazda bebek odalarına bakalım  kızlar için olanını paylaşıyorum;
puset sepet

oda kapı süsü

dilek agacı gibi bende odama istiyorum  :3

çubuk şekerler 

veee biblolu şekerler

 lavanta keseleri

arı mayalı takı yastıgı 

bu da bez hediye pasta   :D (çok orijinal )

fotograflar   o kadar şirin ki hepsini paylaşmak istiyorum  ama abartmamalı  daha daha fazlası için tıktık

Ne kadar çok yazdıgımın  farkındayım  blogcum senin en iyi hizmetlerden yararlanman için en iyi şeylerden haberdar olman için  araştırıp duruyorum..Uzun zamandır koreliler harici bir araştırmamda olmamıştı  ama bu organizasyondan büyük bir elektirik aldım  eger ANKARA'daysan  içim rahat bir şekilde söyleyebilirim ki bu organizasyonla bir görüş..Eminim yaratıcı güzel değişik fikirlerle sana en iyi hizmeti sunacaklardır ...Piknigin mi var görüş,yemek mi  vercen görüş ,dogum sonrası hoş şeyler mi  yapmak istiyorsun bebegin ve kendin için görüş ne bilim dogum günün mü var görüş ,kınan mı var görüş,toplantın ya da minik bir ev partin mi var görüş daha bir çogu üstte de verdigi organizasyonları  paylaşmıştım sonuçta bir alo dersin ararsın   bakarsın  görüşürsün kafana yatmadı mı  çalışmazsın olur biter ama bence  benim açımdan size  iyi bir tavsiye ... Hadi ne duruyorsun  postun içindeki linkleri tıkla ve incele.
iletişim: 
Müge ALTUN
telefon: 0506 831 00 37
E posta : info@prensesorganizasyon.com
Adres: 3.Cad.49.Sok. No:10/D Bahçelievler/ Ankara

Hakkında
Prens ve Prenseslerinin en özel ve en mutlu anlarını bir şölene çevirmek isteyen aileler ve özel günlerini kutlamak isteyen özel insanlar için buradayız...
 Sunduğumuz hizmetler: 
Bebek ve çocuklar için; Doğum Odası Süsleme, Bebek Şekerleri,Baby Shower,Mevlit, Diş Buğdayı, Sünnet Organizasyonu, Doğumgünü Organizasyonu,Kına Gecesi, Bekarlığa Veda Partisi Organizasyonu, Nikah Şekeri, Davet Organizasyonu
Açıklama
Tüm ürün ve hizmetlerimiz kişiye özel tasarlanmaktadır. Türkiye'nin her yerine kargo hizmeti verilmektedir.


Devamı için TIKLA
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.