YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ

Optimum AVM'de dolaşırken Yves Rocher'ın %50'ye varan indirimde olduğunu görerek nelerin indirime girmiş olduğuna bakmak istedim.Kısa bir gezinti sonrası hiçbiri %50 indirimli olmasa da ihtiyaç duyacağımı düşündüğüm ya da denemek istediğim ürünleri aldım.



Parlak kolay taranan saçlar için şampuan : Kolay taranan ifadesi bu şampuanı seçmeme yardımcı oldu.Son zamanlarda tararken sıkıntı yaşadığım saçlarımı umarım yumuşatır.%23 indirimle 12.90

Nemlendirici günlük bakım kremi : Bu kremin etiketinde 6.50 yazdığı için almıştım.Eve gelince faturaya 9.90 yansıdığını gördüm.Sırada bekleyen onca krem olduğu için açıkçası yanılarak aldım.

Ylang Ylang özlü duş jeli : Hoş kokulu duş jelleri %30 indirimde 6.90
Işıltı vern temizleyici maske : Yüzde 3 dk bekletilip yüze ışıltı verecek maskeyi denemek için sabırsızlanıyorum.%47 indirimle 8.90

Organic Vanilla mini parfüm: Vanilya kokusunu çok seven biri olarak mini boyunu alarak denemek istedim.9.90

Yıpranmış saçlar için onarıcı saç yağı : Röfle sonrası saçlarımı güçlendirmek için sık sık yağlara başvurur oldum.Uzun zamandır merak ettiğim bakım yağına indirim bahanesiyle sahip oldum.%25 indirimle 14.90

Siz bu indirimden neler almayı planlıyorsunuz?
Bu ürünler içinden deneyip sevdikleriniz var mı?Paylaşırsanız sevinirim :))

Yazılarımı Bloglovinde Takip etmek için;       http://www.bloglovin.com/en/blog/4837157



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.