Açık Küllü Kumral & Dip Boyam 9.1 Küllü Sarı

Son zaman geçtikçerda saçlarımla ilgili çok soru almaya başladım.. Bu sebeple bir kaç yayında saçlarımla ilgili paylaşımlarda bulunacağım.. Bugün saç rengimle konuya başlamak istiyorum.. Malumunuz beni tanıdığınızdan beri sarı saçlıydım.. Bu sene değişiklik yapıp koyu küllü kumrala ardından da açık küllü kumrala dönüş yaptım.. İlk zaman geçtikçer sarıdan vazgeçtiğim için çok pişman olsam da şu anki saç rengimden inanılmaz mutluyum.. :)
Şu anki saç rengim aslında bir boya rengi değil.. Alt yapının platin sarısı olmasından dolayı akan koyu küllü kumral neticesinde bu renge ulaştım.. Zaten bu sebeple saçım tek renk değil.. Saçlarımın içerisinden platin sarılar günyüzüne çıkmaya çalışıyor  bu da haliyle ışıltılı bir renk olmasını sağlıyor.. Ama bu renge ulaşmak o kadar zor değil.. Kuaförde yaptıracağınız açık küllü kumral üzerine platin ışıltılar katarak bu rengi yakalayabilirsiniz.. 
Not: İlk kez saçınızı küllü kumrala boyatacaksanız kuaörde boyatmanızı tavsiye ederim. Çünkü küllü renklerin yeşile dönme gibi bir riski var..
Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.