Deborah Milano ile Gece Makyajı / FOTD

Merhabalar, günün makyajı geceye veya özel günlere uygun olacak şekilde yapıldı, makyajdaki amaç sizlere Deborah Milano'nun Mono Hı-Tech farını tanıtmak o yüzden öncelikle far hakkındaki yorumlarımla başlayayım;

Bu farla yapılan göz makyajı;





Far küçük bir ambalaja sahip olsa da üç rengi bir arada taşıyor bunun hem olumlu hem olumsuz sonuçları var elbette ki..

Pigmentasyon açısından bayıldım, baz dahi kullanmadan rengini çok çok iyi veriyor, bu açıdan The Balm farlarına rahatlıkla benzetebilirim.

İpeksi/satinimsi bir yapıda değil daha başka bir his veriyor.

Kalıcılık benim için gayet yüksek seviyede altına bir baz uygularsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum, ha buarada bende farların genelde kalıcılık sorunu yoktur kuru göz kapaklarına sahip olduğum için, yağlı göz kapaklarındaki durumunu bilemiyorum.




Bir ambalajda üç renk güzel lakin üç far rengini ayrı ayrı almak biraz sıkıntı, ince bir fırça lazım bu işlem için çünkü geniş fırçalarla kullanmaya rengi almaya çalıştığınızda renkler birbirine karışabiliyor, aynı büyüklükte bir ambalajda bölmeli olarak yer alsaydı farlar kesinlikle daha iyi olurdu diye düşünüyorum.Getirebileceğim tek olumsuz eleştiride bu olur sanırım.

Tozutma her farda olduğu kadar, abartısı yok.

Kapak kısmı kargoyla oraya buraya çarpılarak geldi diye mi bilmem ama benimkisi sorunlu, tam oturmuyor kapanmıyor, önceden kullananlar varsa onlar daha iyi bilecektir.


Pigmentasyon açısından  bakacak olursak;


Genel olarak sevdiğimi söyleyebilirim, bu benim Deborah ürünleriyle ilk deneyimimdi, pigmentasyonu güçlü olan ürünlere aşık olduğumu sanırım herkes biliyordur artık, bu yüzden bu far da gözüme girdi.

Deborah far, basın ürünüdür ve görüşlerim artısıyla eksisiyle tamamen objektiftir, Deborah Milano'ya teşekkür ediyorum.

Şimdi geçelim günün makyajına, yukarıda dediğim gibi biraz şaşalı bir makyaj bu, o yüzden özel günler ya da gece dışarıya çıkarken yapmak daha mantıklı.

Neler kullanmışım?



Ve sonuç;


 (Dudak altı ve üstündeki fondötenin atmasından dolayı özür diliyorum malum yazın cilvesi)

Sizler öncesinde denediniz mi Deborah ürünlerini?

Sevgiler!
Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.