Kahverengi Doğal Günlük Göz Makyajı

Herkese Merhabalaar :)
Bir kaç gündür yazı paylaşamıyorum gelen giden bitmedi bir türlü. Bugünde evde tadilat başladı ve makyaj malzemelerim benden çook uzaklarda olduğu için, daha önceden yapmış olduğum doğal tonlarda ki makyajımı sizinle paylaşmak istedim. Evde can sıkıntısıyla yaptığım bir makyajdı ve fondöten kapatıcı ruj hiç birşey sürmedim sadece lipbalm ve hafif göz makyajı yapmıştım. Umarım beğenirsiniz ev halimi ^^


Flormar quartet 401 numaralı paletteki en açık renkle göz pınarımı aydınlattım, sol üstteki rengi tüm göz kapağıma dağıtıp Essence Home Sweet Home koleksiyonundaki kahverengi farla gölge yaptım. Essence gel eyeliner London Baby ile hafif kuyruklu eyeliner çektim. Loreal 4D maskarayı uyguladım. Göz içine beyaz kalem sürdüm alt kirpik dibine kahverengi far sürdüm. Hepsi bu! Basit ama güzel bir makyaj.




Hoşçakalıııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com



Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.