NIVEA Duşta Vücut Kremi

Merhaba.

Nivea'nın duşta vücut kremi bundan 1 ay önce yine her zamanki gibi şahane bir sunumla gönderildi.

Kremin iki çeşidi bulunmakta birisi kuru ciltler için olanı (badem yağı içeriyor), diğeri ise normal ciltler için olanı (deniz mineralleri), ben beyaz olan normal ciltler için olanını kullandım, kışın kupkuru olan cildim yazın nemden dolayı gayette normale döndüğü için.



İlk duyduğunuzda ''nasıl ya duşta krem yapış yapış olur'' dedim kendi kendime, gelir gelmez denemeye koyuldum bu yüzden, gelelim görüşlerime; (sadece beyazı deneyimledim, tekrardan altını çizmem lazım)

*Banyodaki tüm işiniz bitince, sabun, duş jeli vs, heh tam çıkmadan önce ıslak cilde masaj yaparak uygulanıyor daha sonrasında ise durulanmanız lazım, zannettiğimin aksine bende yapış yapış bir his bırakmadı.

*Suyla durulanınca ciltte kalıntı bırakmıyor.

*Yaz günleri sıcaklıktan dolayı benim gibi asla nemlendirici kullanmayanlar için biçilmiş kaftan.

*Gördüğünüz üzere kocaman zaten her banyoda kullansanız bile baya götürecektir sizi.

*Nemlendirme oranının bana yetti, diğer mavi olan (kuru ciltler için) belki de daha yoğun bir nemlendiricilik veriyordur bilemiyorum ama beyaz olanı bile benim için ideal.

*Genel olarak beğendiğimi söylemem lazım, firmaların böyle yeni ürünler yapması çok hoşuma gidiyor açıkcası.


Ürünler 12 ay kullanılabiliyor, 250 ml ve öğrendiğim kadarıyla 12.5'dan satıştalar.
 

Benim gibi banyodan sonra nemlendirici kullanmaya üşenenlere tavsiye ederim.

*Basın ürünüdür, deneyimlerim üzerine yorumlanmıştır, Nivea'ya tekrardan teşekkür ediyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.