Online Keşif; Narecza

Merhabalar, bugün sizlere online alışveriş sitelerinden birisi olan Narecza'dan bahsetmek istiyorum, çoğumuz bakım ürünlerinden, makyaj malzemelerine kadar alışverişimizi internet üzerinden yapıyoruz, bu sitelerden birisi de Narecza.

Narecza dermokozmetik ürün satışı yapan bir site, içerisinde pek çok markayı bulundurduğu içinde bol alternatifler sunuyor bize, ayrıca sadece kozmetik ürünüyle de kalmıyor, diyet ve zayıflamadan, parfüme, parfümden ağız ve diş bakımına kadar geniş bir yelpazesi var. Bir çok üründe de çeşitli kampanyalar yapıyor mesela şuanda DDF ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası, benim de henüz denemediğim ama adını duyduğum Neostrata ürünlerinde yüzde 10 indirimleri bulunmakta.
Dediğim gibi ürün çeşitliliği oldukça fazla Dr Murad ürünleri (ki Lisa Eldridge videolarında sıkça duyarız) , termal suyunu denemek için can attığım Avene ve zaten blog alemi olarak severek kullandığımız Bioderma ürünleri ise sadece bu sitedeki bir kaç marka.
Başka bir haber daha vereyim size o da DermoTv , burada oldukça fazla video bulunmakta ve hepsi tamamen biz kadınlar için makyajdan, cilt bakımına kadar bu konularda uzman dünyaca ünlü doktorların görüşleri bulunmakta ve üzülmeyin İngilizce bilmeyenler için altyazılı:) Ben hemen videolara ışınlandım, size de tavsiye ederim:)
Bu güzel dermokozmetik alışveriş sitesine ve DermoTv'ye göz atmanızı tavsiye eder, iyi günler dilerim:) 
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.