YSL Baby Doll Maskara

Merhabalar.

YSL tasarımlarına hep gıpta ile baktığım fakat deneme şansı bulamadığım bir markaydı, ilk denememi Baby Doll maskarasıyla yaptığım için oldukça mutluyum, özellikla Cara Delevingne ile yapılan tanıtım videosuyla merakım iyice artmıştı, modele olan düşkünlüğümden ürüne de heyecanla yaklaştım buna psikoloji de sembolleştirme deniyor:) (Kpss her yerde)


Çok şık bir sunumla gelen bu maskarayı ilk gün hiç beklemeden hemen denedim, öncelikle şunu demem gerekir ki şahane bir kokusu var resmen gül kokuyor, bu bir artı bence, petrol gibi kokan maskaralardan nefret ediyorum çünkü.

Fırça olarak plastik ve tarak şeklinde olanlardan, bu tarz fırçalı maskaralar ya çok başarılı oluyor ya da cidden bir işe yaramıyor.

Gelelim görüşlerime;

Öncelikle oldukça cansız ve kısa kirpiklerim olduğunu belirtmem gerek, ben bu maskarayı kirpikleri tek tek ayırması açısından oldukça başarılı buldum.

Hacim verme özelliğini uzatma etkisinden daha iyi olduğunu gözlemledim ben, benim kirpiklerimi çokta uzun göstermedi ama ciddi derecede hacim verdiğini söyleyebilirim.

Kalıcılık olarak ise muazzam, cidden akma veya dökülme yapmadı.

Bu set içerisinde gelen siyah göz kalemini ise oldukça sevdim yapısı şahane! Emily kalemleri kullandıysanız şöyle tanımlayabilirim bu kalem onlardan da yumuşak, resmen yağ gibi kayıp gidiyor, o kadar beğendim ki direk göz içime denedim ve ben yıllardır göz içime siyah kalem çekmem.Waterproff yani akmayacağını iddaa ediyor, benim göz içimden akmadı ama göz kalemini sadece 2 kere kullandım, ileriki günlerde kesin bir şey söyleyebilirim.

Göz makyajı temizleyicisine gelirsek eğer çok sevdiğimi söyleyemem, orta derecede başarılı bence nasıl derseniz Diadermine göz makyajı temizleyicisinden daha başarılı ama Bioderma H2O bundan daha başarılı, sanırım doğru bir tanımlama oldu bu:)



Hayatımın maskarasını hiç bir zaman bulabileceğine inanmıyorum çünkü benim kirpiklerimde iş yok, o yüzden bir maskaradan akmama, orta seviyede uzunluk ve hacim bana yetiyor çünkü çok bir şey umut etmiyorum, bu kıstaslarım olduğunu düşünürsek YSL göz ürünlerini (maskara, kalem) sevdiğimi söyleyebilirim, merak edenlere tavsiye edilir.

Son söz olarak; bence tanıtması ve önermesi en zor olan makyaj ürünü kesinlikle maskaralar çünkü herkesin değişik kirpik yapısı var, birimizin aşık olduğu bir maskara diğerinde hiç bir işe yarayamayabilir, benim görüşlerim kirpikleri benim gibi hacimsiz ve çokta uzun olmayanlar için daha uygun olacaktır. 


Sevgiler!

*Basın ürünüdür, yukarıdaki yorumlarım gördüğünüz üzere eksisi ve artısıyla objektiftir, deneme şansı verildiği için teşekkür ediyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.