Essence Gel Eyeliner 02- London Baby

Günaydın kızlar :(
Essence' in satıştan kaldırdığı bir harika ürün daha =/ Bu kadar güzel bir seriyi neden hani amaçla kaldırdılar bilmiyorum ama ben her kullanışımda bayaa bi kızıyorum!!! Neyse sitem etmeyi bırakıp favori gel linerımdan bahsedeyim yoksa bu isyanım bitmez..

Kalıcılığı süper! Bende akma, bulaşma, dağılma vs yapmadı. Göz makyaj temizleyicisiyle kolayca çıkıyor. Sürümü çok ama çok rahat! Fırça elinizin altından kayıp gidiyor sanki.. Fiyatı 9 lira gibi komik bir fiyattı. Üstelik bu rengi indirimle 3,5 liraya almıştım. Kaldırılacağını bilseydim diğer renklerinden de alır stok yapardım. Gene de gözünüz standlarda olsun belki kıyı köşede kalmış bir tane bulabilirsiniz.. Özellikle bu rengi çok sevmiştim biterse arkasından ağlarım galiba milkysmile

Ben yas tutarken sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum..






Hoşçakalın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.