ESSENCE RUJ # ALL ABOUT CUPCAKE

Merhabalar.Herkese mutlu günler :)

Bugün blogta ilk kez bir Essence ruj incelemesi yapacağım.Daha önce iki kez Essence ruj almış ancak deneme fırsatı bulamadan hediye etmiştim.Çok fazla beklenti içinde olmadan indirimlerden birinde kendime de All About Cupcake isimli ruju almıştım.


O gün bugündür dolapta bekleyen ruju açtığımda öncelikle rengini çok beğendim.İlk sürüşte hissettiğim ancak sonraları rahatsız etmeyen şekerli bir kokusu var.Yumuşak yapısıyla kolayca sürülüyor.Dudağımdaki çatlamış bölümleri de fazla belli etmiyor.
.

Kalıcılığı çok fazla olmasa da sadece 7 TL fiyata sahip olduğundan üstüne bir de indirimde aldığımdan böyle bir beklentim yoktu zaten.Renk olarak sevdiğim için de sık sık tazeleyebilirim.



Uygun fiyatlı ve doğal onda ruj arayanlara tavsiye edebileceğim ruju Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz.
Bu rengin Essence rujların en güzel renklerinden biri olduğunu düşünüyorum.

All About Cupcake ruj hakkında siz neler düşünüyorsunuz?


Instagram
Twitter
Facebook
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.