Golden Rose Carnival Ojeler ve Swatchları!

Merhabalar.

Golden Rose yepyeni bir oje serisiyle daha karşımıza çıktı:) Serinin adı Carnival, gelen mail ve yorumlardan sonra gelen tüm renkleri göstermek istedim sizlere, tek tek tırnaklarımda göstermek haftalarımı alacağımdan, ayrıntılı olarak böyle göstereyim dedim, tabi sürdükçe blogumda da yer vereceğim.

Direk uyarıyorum bol fotoğraflı bir yazı bu.





Önce görüşlerime geçeyim;

*Bende Imperession ojeler yok ama onlar ve Jolly Jewels'ın karışımı olarak düşünebiliriz bu cicileri,
iki oje sanki tek oje de buluşmuş.

*Kuruma hızları çok iyi.

*Renk seçeneği oldukça fazla.

*Ben göstermek amaçlı direk beyaz zemin üzerine uyguladım ama base coat olarak başka renklerle de şahane sonuçlar çıkıyor, tırnaklarımda göstereceğim zaman altına başka renkler kullanarak yazı yazacağım.

Artık fotoğraflara geçebiliriz.

5 numara;







9 numara;











14 numara;







15 numara;









11 numara;









16 numara;











7 numara;








10 numara;









1 numara;








13 numara;













Fotoğraflar ve swatchlar böyleydi, ben en çok sarısını, yeşilini, beyazını... diye gidiyor sanırım hepsini sevdim:)

Ojeler Golden Rose kiosklarda bulunuyor, ya da internetten de alabilirsiniz, onun için tık tık

Nasıl buldunuz seriyi, var mı gözünüze şimdiden kestirdikleriniz?

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.