GOLDEN ROSE RICH COLOR OJE 32 & 39

Bu yıl daha önce hiç almadığım kadar Golden Rose Oje satın aldım.Çıkan her seri birbirinden başarılı oldu.İçlerinde en az ilgi duyduğum seri Carnival olmuşken o seriden bile iki renk aldım.

Rich Color serisi çeşitli renk alternatifleri,kalın fırçasıyla kolayca sürülebilmesi ve yüksek kapatıcılığıyla bol bol alışveriş yaptığım bir seri oldu.

Bugünün konukları 32 ve 36 numaralı metalik renkli ojeler.


Her iki renkte oldukça parlak ve özellikle mor olanın çok güzel yansımaları var :)


Her iki ojeyi de tek kat kullanmak mümkün ancak yoğun renkleri sevdiğimden ben iki kat uygulamayı tercih ettim.


Rich Color ojeler 2,80 olan fiyatlarıyla her rengi alınası ojelerden.Hala başka renklerinde de gözüm var.

Siz bu renkleri nasıl buldunuz,hangisini daha çok beğendiniz ?


Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.