Gratis Bayram İndiriminden Aldıklarım =)

Herkese merhabalar
Bugün azıcık alışveriş yaptım hepsi ihtiyaçtan ama gereksiz hiç birşey almadım, bu yüzden kendimi tebrik ediyorum :)




The Balm Instain Allıklar yurtdışında çıktığından beri istiyordum. Aklımda üç renk vardı ama istediğim renklerden sadece ikisi gelmişti bende aç gözlülük yapmamak için evde ki allıklarımdan farklı olarak Swiss Dot allığı tercih ettim. Çok tatlı mat bir şeftali rengi (alt tonu turuncu) indirimsiz 27 tl
The Balm Blending Tapered fondöten fırçası uzun zamandır aklımdaydı ve elimde hiç fondoten fırçası olmadığı için aldım. Yorumlara bakılırsa çok sevilen bir fırça. indirimsiz 25 tl
Rexona pudralı deodorantlardan başka deodorant kullanamıyorum çünkü diğerleri bu Antalya sıcağına dayanamıyor. Çok terliyorsanız ve uzun süreli koruma istiyorsanız gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Yıllardır Rexona kullanıyorum ve hiç bir sorunla karşılaşmadım ^^ 7 8 lira gibi birşeydi tam hatırlayamadım
Garnier Esas Bakım göz makyajı temizleyicisini de bugün başka bi yerden aldım ama bu fotoğrafa neden koydum bilemedim  bak şimdi :) indirimsiz 12.90 tl


Birde Elseve şampuanların büyük boylarından üç tane aldım 11.90 dı fiyatı. Uzun zamandır sadece Elseve kullanıyorum ve memnunum. Ara ara Gliss kullanıyorum onuda çok beğeniyorum ama son kullandığım Oil Nutritive hariç! Köpürüyor ama saçlarımı temizlenmemiş gibi hissettirdi, birde daha çabuk yağlandı saçlarım =/ Kuru saçlar için ideal olabilir.

Benim bugün yaptığım alışverişim bu kadardı. Siz neler aldınız indirimden? :)

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.