GRATİS İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Gratis'in 4.yaş indirimlerinden epeyce kişisel bakım alışverişi yapmış,denemek istediğim tüm ürünleri almıştım.Yazısı için tık tık.
Bu sefer söz konusu The Balm'ın yeni allıkları olunca sabah erkenden Gratis'e uğrayıp Toile ve Pinstripe allıkları aldım.


Bayram için indirim beklentim yoktu.Bu yüzdem The Balm Allıkları daha bir kaç gün önce alıp almama kararsızlığı yaşamıştım.İndirimle beğendim iki allığa tek allık ücreti ödemiş oldum.

Kalyon'un tırnak bakım ürünlerini daha önce Şen nur'umun blogunda okumuş ve çok merak etmiştim.İndirimli olunca da tadından yenmez oldu.Kalyon ürünlerinden Tırnak eti temizleyici ve Tırnak sertleştiriciyi seçtim.
Benri Makyaj düzeltme çubukları :Daha önce Rossmann'ın düzeltme çubuklarını kullanıyordum.Elimdeki azalınca Benri'yi denemek istedim.
Cettua Burun Bandı : Bu bantları her indirimde gördüğümde alıyorum.Ara sıra ben,çoğunlukla da eşim kullanıyor.

Gözlemlediğim kadarıyla bu indirimin kahramanı Instaın Allıklar oldu.Siz indirimden neler aldınız?

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.