Günün Manikürü / Mix Nail Art ( Polka Dot, Heart, Love )

Selam kızlar :)
Bugün karışık bir tırnak tasarımımı sizlerle paylaşmak istedim. Yaparken çok eğlendim, her tırnakta acaba bu tırnağıma ne yapsam diye düşündüm. Ben çok beğendim özellikle kızım puantiyeli olana bayıldı ^,^ umarım sizlerde beğenirsiniz :)


Daha temizlemeden çektim resmi kusura bakmayın ^^


Kullandığım ojeler sırayla;
Flormar ICY TOP IT02
Flormar Plus Quartz 058
Flormar Super Shine 29
Golden Rose Nail Art 106
Golden Rose 04
NYC Turbo Dry Top Coat
Essence Colour & Go 72 Time for Romance


Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.