L'oreal Color Appeal Chrome Shine 168 Brown Lame

Merhaba!
Kahverengi farlara olan aşkımı duymayan kaldı mı bilmiyorum :) Bu farı hafif ışıltılı tüm göz kapağına sür çık tarzı bir far ararken bulup almıştım. Uzun zamandır kullanmıyorum bir köşede kullanılmayı bekliyor. Farla ilgili düşüncelerim ise;
*Rengi güzel fakat pigmentli değil.
*Blending için uygun değil karışmıyor bir türlü! Sebebi pigmentsiz oluşu ve içindeki ışıltılar olabilir bilemiyorum.
*İçindeki fırça ilk kullanışımda paramparça oldu ki 1 liraya 4 tane satılan dandik sünger fırçalar bile daha iyi.
*Ambalajı fiyatına göre çok ucuz kalmış.
*Fiyatı abartı.

Sevdiğim tek şey rengi oldu. Tekrar almam başka renklerine de bakmam bu kadar net! Essence tekli farlar buna bin basar. Sevmediğim nadir ürün vardır bu da onlara katıldı. Renginin hatrına kullanırım sadece..



Fırçanın haline bakın!!


Parmağımda farı göstermek için üzerinde bayaa bayaaa bi gezdirdim..



Parmağımdan direkt bileğime sürülmüş halide bu şekilde.





Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.