Loreal Perfect Match Kapatıcı.

Merhaba.

Loreal True Match kapatıcıyı geçen yıl bir çok yabancı videoda görüp hep alacağım deyip unutuyordum, son Watsons indiriminde denememle kaptım, eve geldiğimde adının Perfect Match olduğunu gördüm, artık adını mı değiştirdiler yoksa yeni bir ürün mü çıkardılar orasını bilemeyeceğim.

Öncelikle şunu demem gerekir ki drugstoreda denemediğim kapatıcı kalmadı gibi Flormar, Garnier, Essence, The Balm, Maybelline belki aklıma gelmeyen başka da vardır, bu onlar arasında kesinlikle en iyisi, şimdi gelelim nedenlerine;

Renk;

Ürün sarı alt tonlu ,bir fondöten ya da kapatıcı sarı alttonluysa direk tav oluyorum, ayrıca rengi sayesinde göz altlarım daha aydınlık görünüyor.

Kapatıcılık;

Yukarıda saydığım markalar arasında en yoğun kapatıcı bulduğum Loreal oldu, göz altlarımın morluğunu güzel alıyor, benim sorunum zaten morluktan çok çöküklük ki ona kesin çözüm zaten yok, sivilce izlerine kullanmıyorum uyarmam lazım sadece göz altlarım için konuşuyorum, sivilce ya da izler için sanırım Mac'ten ötesi işe yaramaz zaten. (Mac denemedim anlatılanlar ve izlediğim videolardaki kapatıcılığı baz alıyorum.)

Ayrıca ürün corrector görevini de gördüğünü iddia ediyor, yani normalde kapatıcı öncesini corrector kullanılıp üzerine kapatıcı kullanmamız tavsiye edilir, ben hiç corrector kullanmadım, belki de başarılı olmasının nedeni de budur.

Kalıcılık;

6 saat kalan makyajımda gözümün altında olduğu gibi duruyordu, etkisi azalıyor evet ama o aydınlık görüntü asla gitmedi.

Kırışıklıklara dolma;

Evet bazen bir bakıyorum dolmuş bir bakıyorum dolmamış, bunun nedeni uygulama da olabilir tabi ki, ayrıca göz altlarına sürülen baz bile inanın çok fark ettiriyor, birikme/dolma denediğim kapatıcılar arasında en az seviye.

 Fiyat;

İndirimsiz fiyatı 30 lira abartı bir fiyat değil, gayet makul, hele benim gibi indirimle alırsanız tadından yenmez.

Ben kapatıcılar hakkında görüş yazarken yukarıdaki etmenleri göz önüne alıyorum, başka da birşey varsa inanın şuanda aklıma da gelmiyor.Ciddi şekilde övülen Mac kapatıcıları deneyene kadar benim favori kapatıcımdır kendileri.





Bu da göz altlarımdaki duruşu;



Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.