Mac Fix Plus

(YAZI GÜNCELLEME: Son görüşlerim için şuraya tık tık.)
Merhaba.

Mac Fix+ çok merak ettiğim bir üründü fakat tam boyunu almak istemiyordum, sevecek miyim sevmeyecek miyim bilemediğimden, geçen aylarda bu özel boyu 20 liraya görünce hemen denemek için aldım.


Gelelim görüşlerime, buarada tekrardan uyarıyorum bunlar benim yorumlarım, benim cildimdeki etkileri, bir başkasıyla aynı tepkileri vermem normal olamaz zaten.

Her neyse;

Ürünün kullanım amacı şunlar aslında;

-Makyajı sabitlemek, kalıcılığını arttırmak, cakey (pudramsı) görüntüyü almak, pigmentlerinizi ya da pigmentasyonunu az bulduğunuz farlarla/allıklarla kullanmak üzere fırçanızı ıslatmakta, ha bir de cilt için faydalı içeriklere sahip onları da geçmemek lazım.



Benim görüşlerim ise;

Sabitlemek;

Sabitleyip sabitlemediğine pek emin değilim açıkcası, bazen işe yarıyor diyorum bazense hiç bir faydası yok diyorum, tam bir kararım olmadığına göre gayet bu konuda çekimserim.

Kalıcılık;

Makyajın kalıcılığını arttırdığını asla düşünmüyorum, bu konuda deney yapılabilecek en güzel bölgede yaşıyorum Akdeniz'de:) sıksam da bu ürünü sıkmasam da makyaj aynı derecede cildimde kalıyor.

Cakey görüntüyü almak;

Hah, işte onay verebileceğim ve kesinlikle sevdiğim tek etkisi bu, kesinlikle cakey görüntüyü alıyor, şahsen benim kaş ve alın çevrem hep cakey bir görüntüye gider, herkesin t bölgesi yağlı olur benimki de ekstra kuru, ne yaparsam yapayım fondöten rutininden sonra mis gibi pudramsı böyle garip bir sonuç çıkar ortaya, bu ürün sayesinde o görüntü ortadan kalktı, zaten inanın başka hiç bir amaçla kullanmıyorum.

Fırça ıslatma, pigment uygulama;

Evet bu konuda işe yarıyor ama benim için çokta elzem bir görev değil, ben aynı ıslatma olayını ya normal su ya da termal su ile de yapıyorum.

Faydalı içeriği hakkında bir yorum yapamam ama yazın serinlemek için yüzünüze fıs fıs yapınca iyi gidiyor.

Tüm bu saydığım özellikleri düşünürsek bir daha almayacağım aynı görevi yapan Avene, Vichy gibi markalar var ve Mac'in yarısı fiyatına, zaten yakın zamanda Vichy'nin de termal suyunu yazacağım.


Fix plus büyük umutlarla alıp, ''bu muymuş? '' dediğim bir ürün oldu, tabi bunun nedeni bir çok blogger ve make-up artistin bir numaralı malzemesi olması da olabilir.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.