RIMMEL KATE RUJ & LYCRA PRO OJE

Merhabalar.
Watsons'ta Bayram indirimi başlamışken kullanmış olduğum Rımmel markasından Kate Ruj ve Lycra Pro ojeyi anlatmak istedim.
Ürünlerin her ikisini de alalı epey bir zaman olmasına rağmen,kullanmakta biraz geciktim.16 numaralı Kate ruju daha önce anlattığım 104 ve 107 numaralı renklerle birlikte almıştım.Yaz günlerine uygun bir rengi olduğundan bugünleri bekledi.
Kate 116 Fotoğraflarda pembeye yakın çıkmasına rağmen , şeftaliye bakan bir rengi var.Swatch resimleri gerçeğine en yakın hali diyebilirim.

Kullandığım diğer Kate rujlar gibi yumuşak ve kolay sürülüyor. Ancak bu yumuşaklığa karşın yoğun bir yapısı var.
ilk sürüldüğünde dudak kusurlarını belli etse de bir süre sonra görünümü daha iyi oluyor.Bu sebeple eğer kuru ve çatlak dudaklarınız varsa denemeden almamanızı öneriyorum.



Rımmel ojeleri genelde seviyorum.Bu ojeyi de bir indirimde denk gelip bir kaç farklı rengiyle almıştım.(313 Coctaıl Passıon )Kalın fırçasıyla kolayca sürülen ojenin capcanlı bir rengi ve parlak bir bitişi var.
Rımmel ojeler genelde çabuk kurumasına rağmen bu ojeyi kuruma bakımından değerlendirmeyip üzerine kurutucu uyguladım.

Kate Rujlarınıza eklemek istediğiniz renkler varsa indirimdeyken Rımmel Standına bir göz atın derim.

Siz Kate rujlar ve Rımmel Ojeler hakkında neler düşünüyorsunuz ,En sevdiğiniz Kate ruj hangisi ?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.