Rimmel London - Oxford Fuchsia Ruj.

Merhaba.

Pembe ruj arayışım hiç bitmiyor biliyorsunuz, sorun şu ki kendime yakıştıramıyorum, onun için gel git yeni tonlar deniyorum.

En son aldığım bu pembe ruju oldukça sevdim, Rimmel London'ın nemlendirici serisinde bulunmakta olsa da ben yapısının mata yakın olduğunu düşünüyorum, zaten bu benim için bir artı, tahmin edersiniz ki mat ruj aşığıyım.



İçinde sıfır ışıltı var, parlak ruj simli ruj sevmiyorum ama ben ikizler burcuyum birara seversem şaşırmam.


Ton olarak açık değil ama cart bir pembe de değil, her ne kadar açık pembe ve neonlara aşık olsam da sarı saçla fake barbie gibi oluyor bana.


Aldığım için oldukça memnunum, fiyatı indirimsiz 15 lira ve biliyorsunuz ki Watsonslarda satılıyor.


Şu makyajımda kullanmıştım bu ruju bakmak isterseniz tık tık.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.