Watsons Bayram İndiriminden Aldıklarım

Herkese merhaba :)
Bugün akşam üstü zar zor bir sürü işin arasında kendimi watsonsa attım. Almak istediğim şeyleri önceden belirleyip gittiğim için mağazada 10 dakika anca durmuşumdur. İndirimin ikinci günü olmasına rağmen istediğim çoğu şey yoktu bende listede kalan ürünleri alıp döndüm. NYC son kat kurutucu cilayı bulmak için baya uğraştım son bir taneyide ben aldım ^,^ Ayrıca NYC ojelerde 1 alana 1 bedava vardı kaçırmayın derim fakat benim gittiğim mağazada renk çeşitliliği çok azdı :/
Azıcıkta sitem edeyim; Watsons Antalya da 3 yerde var fakat hepsi bana uzak! Burdan Watsons' a sesleniyorum lütfen çarşı içine yada Markantalya avm'ye mağaza açııın :(
Gelelim aldıklarıma :)


Hepsi ihtiyaçtı zaten almam gerekiyordu, indirim olunca tadından yenmez oldu :)

Yakında hepsinin yazısı blogda.. Takipte kalın güzellikler ;)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.