Wishlist # 1


1-Revlon Lip Butter : WishList'imi hazırlayalı 10 gün kadar oluyor.Bu arada Yurt dışına çıkan eşim Revlonlarımı alıverdi sağ olsun.Bir hafta içinde kavuşacağım kendilerine :)

2-Etude House Ojeler : Etude House Dondurma ojelerde uzun süredir gözüm var.Güvenli bir şekilde nasıl edinirim bilmiyorum.

3-Paris Amour Vücut Losyonu : Ben İstanbul'a gitmeden BBW Ankara'ya gelirse ilk alacaklarımdan.

4-Sleek Far Paleti:Elimde buna benzer Nude Tude olup,tüm tozutuyor yorumlarını okumama rağmen çok istiyorum :p

5-Too Faced Allık :En son Sephora alışverişimde Too Faced'ten bir ürün alıp bu allığı aklıma yazarak döndüm.İlk ziyarette alınabilir :)

6-Sleek Allık Paleti : Gözümü ilk kararttığımda Göz farı paleti ile birlikte almak istiyorum.

7-Etude House ,Tony Moly rujlar : Kalitesi nasıldır bilmesem de bu şirin rujları da çok beğeniyorum.

8-Eco Tools Fresh & Flawless fırçalar : Bu mini mini fırçaları ilk gördüğümden beri çok istiyorum :)

9-Bath & Body Works Twilight Woods Serisi :Bu seriyi çok merak ediyordum.Yazıyı hazırlayamadan Vücut spreylerine sahip oldum :)

 Aslında aklımda bir de Real Techniques Fırçalar var ama onları nasıl eklememişim bilmiyorum :)


Sizin Wishlist ile ilgili önerileriniz neler?


Özellikle Etude House ve Sleek ürünlerini güvenilir ve uygun fiyata alabileceğim siteler hangileri?
Önerilerinize açığım :)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.