Avon Ultra Glimmerstick Dudak Kalemi Pink Bouquet

avon-glimmerstick-lip-liner-pink-bouquet-swatches

Avon Ultra Glimmerstick Lip Liner Pink Bouquet

Avon 'dan Asansörlü Dudak Kalemi



Avon Ultra Glimmerstick Lip Liner serisindeki asansörlü formdaki mat ve pastel pembe dudak kaleminin ismi Pink Bouquet. Asansör kalemleri uygulama kolaylığı açısından daha rahat buluyorum. Pink Bouquet, rengini çok yoğun veremese de günlük olarak kullanılası tonlarda.


avon-glimmerstick-lip-liner-pink-bouquet-swatches


Ben dudak kalemlerini, dudak kontürü için kullanmıyorum. Hatta dudak kontürü, bana direkt 90'lı yılların esintilerini taşıyan kadınları hatırlatır. Göz altlarına beyaz far, dudaklarına kalın kalem kullananları.

Günlük hayatımda dudak kalemini çerçevelemek yerine, tümden dudaklarıma kullanmayı tercih ediyorum. Aynı tonlarda kullanacağım bir rujun kalıcılığını arttırdığı gibi, doğal haliyle de üzerine sadece dudak nemlendiricisi (lipbalm) ile de tek başına kullanmayı çok seviyorum.

Avon Pink Bouquet Dudak Kalemi genel olarak, ne çok kurutan ne de çok renk veren kalemlerden birisi. Fikrimce her ayrıntısıyla orta ayarda.


avon-glimmerstick-lip-liner-pink-bouquet


avon-glimmerstick-dudak-kalemi-pink-bouquet



avon-glimmerstick-dudak-kalemi-pink-bouquet



* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.