Bitenler Kulübü #36

bitenler-cope-gidenler-kulubu


Bitirmiş olduğum kozmetik ürünlerini, bir kulüpte toplayarak 
veda ettiğim Bitenler Kulübü 'nün 36. seferki konukları ;



Soldan Sağa :

Avene Termal Su : Çok seviyorum. Bittikçe de yinelemekten duramıyorum. Yeni minik Aveneleri yolculuklara, büyükleri cilt bakımına ayırıyorum. Nedir bu termal su? Ne işe yarar? derseniz de daha ayrıntılı bahsettiğim şuradaki yazıdan bakınabilirsiniz.


Revigen Saç Kremi : Lila Kutu'dan deneme amaçlı gönderilmişti, şampuanı SLS içermese daha hoşuma gideceğini  şu yazımda bahsetmiştim. Saç kremini daha severek kullandım, saçları güzelce açan bir saç kremiydi.


Organix Moroccan Argan Yağlı Şampuan  : En sevdiğim şampuanlar arasında yer alıyor. Saçı biraz yağlandırmaya meyilli, ancak saç dökülmesinde durdurucu etkisini gözlemlediğim için bunu sorun etmiyorum. Benim "iyi şampuan" dediklerimden birisi, hemen yenisine başladım zaten. Detaylı yazısını şurada yazmıştım.


Avene Antirougeurs Jour Kızarıklıklar İçin Krem : Daimi kremlerimden birisi oldu. Kesinlikle bundan sonra her daim birlikteliğimiz olacak. Hatta bunun için yeni paketini açmamla uzun soluklu ilişkimiz resmiyete döküldü bile. Çok seviyorum, kuruya dönük karma cildimi güneşten korumanın en hafif görevini üstlenen bu kremin daha ayrıntılı yazısını merak ediyorsanız şurayı tıklamanız kafi.


Lapitak Ayak Kremi : Ayaklar için en bilindik ama en başarılı krem. Bu denli kozmetik sever biri olarak, Lapitak kremi geçeni göremedim henüz. Hem fiyatı uygun, hem etkili. Keşfetmediyseniz, keşfetmelisiniz.


BioNesia Argan Yağlı El Kremi : Bayıldım. Ambalajına bakıp bu kadar güzel bir krem olabileceğini düşünmüyorsunuz, ama kesinlikle ve kesinlikle L'occitane el kremlerine benzettim performansını. Hafif, etkili, güzel kokulu. Ambalaj yönünde daha iç açıcı renkler pembeler, fuşyalar olsa idi, kesinlikle daha değeri bilinirdi diye düşünüyorum. Bittikçe alacaklarımdan birisi olarak yerini aldı. Daha ayrıntılı yazısı şurada.



Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.




Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.