Çekilişin Sonucu.

Merhabalar, Turuncu Kasa ile gerçekleştirdiğimiz Süpriz Hediye Paketi etkinliğimiz dün gece itibariyle sona erdi, bugün listeyi çıkardım, 62 geçerli katılım sonrası 48.sıradaki Nurten Yıldırım hediyenin sahibi oldu:)




Şimdi kendine mail atıyorum ev adres, iletişim bilgilerini bana ulaştırdığın anda Turuncu Kasayla iletişime geçeceğim.


Bu güzel etkinlik için Turuncu Kasaya ve katılan tüm izleyicilere teşekkür ediyorum.

İyi akşamlar.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.