Cyrene %100 Saf ve Doğal Argan Yağı

saf-argan-yagi-cyrene
Argan Yağı Argan Oil
Cyrene Saf Doğal Argan Yağı



Cyrene Argan Oil, %100 saf ve doğal argan yağı, içerisinde koruyucu, renklendirici ve en önemlisi esans olmayan bir argan yağı. Ercan Ayhan 'ı takip ediyor musunuz? Verdiği önerileri, yanlışların doğrularını öğrettikleriyle benim severek takip ettiğim bir Bitki Uzmanı, aynı zamanda Tabder başkanı. Onun deyişiyle Argan yağları 2'ye ayrılıyor. Argan Yağlı Olan Yağlar ve Argan Yağlar. İlk kategoride, bir iki damla Argan Yağı konulup gerisi kimyasal maddeler (özellikle silikon) ihtiva edenler yer alıyor, diğerinde ise saf argan yağları.


Daha önce, bir aktarcıdan aldığım Argan Yağı ne yazık ki fason çıktı. Ki zaten, rengi yapısı ve kokusuyla da kullanmaya başladığımda fark edip, rafa kaldırmıştım. Cyrene Argan Yağı ise, saf ve doğal olduğu için, aralarında muazzam bir fark var. Üstelik kapak kısmı damlalık yapıda. Damlalığa dilediğiniz miktar alıp, azar azar kullanabiliyorsunuz, özellikle cilt bakımında miktar ayarlamayı kolaylaştırıyor. Pamuğa direkt dökülenler gibi çok fazla gelmiyor bu özelliği sayesinde.



saf-argan-yagi-cyrene-argan-oil


Argan Yağının çok çeşitli kullanım alanları var. Dilerseniz cilt bakımı için yüzünüze, dilerseniz saç bakımı için saçlarınıza, dilerseniz de el bakımı için tırnak etlerinize uygulayabilirsiniz. Hatta Argan Yağı'na doyamıyorum diyorsanız da tüm vücudunuza kullanabilirsiniz. Cyrene Argan Yağını cildime yatmadan evvel, bir pamuk yardımı ile kullanıyorum. Kesinlikle durulamıyorum. Sabah yumuşacık bir ciltle güne merhaba demenin keyfi, günümü baştan güzelleştiriyor zaten.



Eğer benim gibi, doğal içerikli ürünlerle cilt bakımı ilginizi çekiyorsa, Argan Yağı 'nın etkilerini hissedip kullanmak istiyorsanız, Lila Kutu 'dan 29 Lira fiyatıyla temin edilebilinen Cyrene Saf Argan Yağı iyi bir tercih olacaktır. Kutudan çıkan nasıl kullanacağınıza dair bilgileri bulacabileceğiniz prospektüsünde göreceksiniz ki, yağın içinde sadece şu madde bulunuyor : Argania Spinosa Kernel Oil.




* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.