ESSENCE COLOR &GO / SPECIAL EFFECT OJE

Bir kaç gün önce Gratis Essence standına Special Effect serisinin gelmiş olduğunu gördüm.Seriden sadece pembe- mor glitter içeren bu oje kalmıştı. Neyse ki tatilde Kocaeli Gratis şubesinden adeta oje çıkartması yaptığım için ilk defa burada bulamadığıma üzülmedim ve bende bulunmayan only purple matters adlı ojeyi aldım.
Colour&go serisinden ise pink&proud rengini alarak iki ojeyi birlikte kullandım.


Essence color&go ojelerin hızlı kurumalarını çok seviyorum.Metalik renkli bu güzel ojede kalın fırçasıyla kolayca sürülüp hızlıca kurudu. Metalik ojelerin çoğunda yaşanan çizgilenme sorunu ise kullandığım diğer ojelere göre çok daha azdı.


İki ojenin birlikteliğini ben çok sevdim. Siz nasıl buldunuz?


Sosyal Medya Hesaplarım

Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.