Flormar'dan Yepyeni Bir Koleksiyon ~ Passionate Dots ~

Selam kızlar..
Flormar'ın Sonbahar Kış için hazırladığı muhteşem koleksiyonu ilk benden duyun istedim!! Baştan uyarayım bol fotoğraflı bir yazı bu! :) Puantiye aşığı ben bu koleksiyonu görünce tam kalbimden vuruldum.. Ambalajları mükemmel ve bütün ürünleri acayip merak etmiş durumdayım! Ojelerden ve rujlardan kesinlikle almam lazım..
Koleksiyonda ise yok yok herşeyi düşünmüşler; 8 renkten oluşan 2 ayrı far paleti, 6 farklı renkte ruj, lacivert yeşil siyah renklerde jel eyeliner, ışıltılı 2 renk terracotta pudra, rengarenk ojeler ve invisible pudradan oluşuyor.. Üstelik koleksiyonda ki bütün ürünler parabensizmiş!!

Fiyatlar ise yanılmıyorsam ve bir değişiklik olmazsa:
Far paleti; 50 tl
Terracotta pudra; 34,90 tl
Ojeler; 5,50 tl
Eyeliner; 15 tl
Rujlar; 15 tl
Invisible pudra; 25 tl



                          
















Siz bu koleksiyondan neler almayı planlıyorsunuz?
Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

Paylaş
, , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.