Golden Rose Cat's Eyes Liner

golden-rose-cats-eyes-mat-eyeliner

Golden Rose Cats Eyes Liner



Golden Rose, ipince uçlu ve mat yapılı yeni bir eyeliner çıkardı, göz makyajında eyelinersız yapamayanların, kalın eyeliner çekiyorum ama inceltemiyorum diyenlere cevap verecek nitelikte. Fakat eğer benim gibi, eyelinerı daha kalın uçlu fırçalar ile çekmeye alıştıysanız, bu ince uç size biraz zorluk yaşatacaktır. Ben tek hamlede bu kadar ince uçlu eyelinerları çekemiyorum. Fakat siz bu konuda üstüme tanımam diye haklı havanızı atıyorsanız, tam sizin isteğinize göre.


golden-rose-cats-eyes-mat-eyeliner



golden-rose-cats-eyes-mat-eyeliner


Golden Rose Cats Eyes Liner, ilk sürüldüğünde yapısı parlak duran gloss havasındaki eyeliner gibi, fakat 1-2 dakika içerisinde matlaşıyor. Benim bu eyelinerda en sevdiğim tarafı, renk yoğunluğunu çok güzel vermesi oldu. Daha önce kullandığım Deborah 'ın da bu tarz ince eyelinerından daha başarılı, çünkü o rengini tek seferde bu kadar net veremiyordu.


golden-rose-cats-eyes-liner


Benim kişisel deneyimim ise, ben bu kadar ince uçlu eyelinerları çekmede zorlanıyorum, benim kullandığım yol ise, kirpik diplerimi belirginleştirmek. Kolay eyeliner çektiğim bir ürünle çekip, ince uçlu eyeliner ile kirpik çizgisini belirginleştiriyorum.


mat-eyeliner-golden-rose-cats-eyes-eyeliner



Benim Golden Rose makyaj ürünlerinde fark ettiğim bir ayrıntı var. Eskiden ürünlerinde, kimyasal bir koku hakim olurdu ve her kullanışımda o yoğun kokuyu fark ederdim. Şimdi ürünleri daha başarılı, o kokudan ciddi oranda azalma gözlemledim.


Eyelinerı ince çekmek istiyorum, hem hızlı kurusun, hem mat yapılı olsun, hem de bunlara ilaveten fiyatı da alabileceğim ayarda olsun diyorsanız Golden Rose Cat's Eyes Liner deneyebilirsiniz.


Her yerden bulma olanağı olduğu gibi Golden Rose Store internet sitesinden de tıklaraya satın alabilirsiniz. Üstelik indirimli fiyatı çok uygun, 6.65 TL:




golden-rose-cats-eyes-liner-swatches




* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.