Golden Rose Likit Ruj ♥ Luxury Rich Color Lipgloss

golden+rose+luxury+rich +color+lipgloss



kirmizi+ruj+golden+rose+luxury+rich+color+lipgloss+swatches



Golden Rose, yeni olarak Luxury Rich Color ruj serisini çıkardı, bu lipglosslar bir dudak parlatıcısından daha öte, resmen birer likit ruj. Dudak parlatıcılar yani lipglosslarun verdiği parlaklık, rujların verdiği yoğun renk ve kalıcılık birlikteliğinden bu harika likit ruj formüle edilmiş. Bayıldım.


13 numaralı Golden Rose Luxury Rich Color Lipgloss, koyu kırmızı renginde. Kırmızı tonu, tenimde ne sıcak durdu ne soğuk. Ambalajın dizaynı, alıştığımız lipglosslardan ence daha geniş. Süngerli aplikatörünün her 2 yüzeyi de kullanılıyor fakat bana sürerken süngeri biraz fazla yumuşak geldi. Sert olsa daha rahat sürüm olabilirdi. Yapısı ağır değil. Kokularını çok sevdim. Şıpşevdi sakızlarının kokusunu anımsattı bana. Bayılıyorum rujlardaki bu tatlı kokulara. Yapış yapışlık hissi, kesinlikle fazla değil, ama birazcık var. Bunu inkar edemem. Fakat kalın yapılı olmadığı için, hafif yapışkan hali rahatsızlık vermiyor. Başarılı bir ürün. Renk verişi muhteşem. Tek katta istediğiniz yoğunluğa ulaşabilirsiniz. Kalıcılığı ise, bir dudak parlatacısına göre gayet iyi. İlk sürdüğüm etkisi gün sonuna kadar benimle kalmasa da kıpkırmızı yoğun renginin en soluk halinin bıraktığı hafif tonu ile çilek yemiş de dudaklarda kalmış görünümünü veriyor. 



Çok başarılı buldum. Likit rujların bildiğiniz gibi en ünlüsü YSL 'nin Glossy Stain serisi. Ardından ona uygun fiyatlı alternatif (dupe) olarak gösterilen L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain rujlarından daha da uygun fiyatlısına sahip olmak istiyorsanız, Golden Rose Luxury Rich Color Lipgloss 'lara göz atabilirsiniz. 


Seride toplam 15 farklı renk çeşidi bulunmakta ve fiyatı 14.90 TL


Bu harika glossları Golden Rose Store 'dan edinebilirsiniz. 


golden+rose+luxury+rich+color+lipgloss+13+kirmizi



golden+rose+luxury+rich+color+lipgloss+13+swatches



* Tanıtım Ürünüdür.

Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.